החלטת להקים את חדר הקוסמטיקאית שלך? שיהיה בשעה טובה. לעיתים שאנחנו מגיעות לשלב עיצוב חלל חדר הקוסמטיקה שלנו יכולות לעלות חששות או אפילו אי ידיעה מאיפה צריך להתחיל.

בדיוק בשביל כך צוות הקוסמטיקאיות של קריסטינה אסף עבורכן את מיטב הטיפים כדי שתוכלו לעצב את חדר הקוסמטיקה שלכן בצורה אידיאלית עבורכן ועבור הלקוחות שלכן.

יש לקחת בחשבון שחדר קוסמטיקאית חייב להיות מעוצב ומתוכנן מראש מכיוון שעל ידי כך תוכלי להעניק ללקוחותייך את השירות הטוב ביותר.

חשוב לזכור שאת הולכת לבלות בחדר זה שעות ארוכות ולכן סידור נכון יוכל למנוע פגיעה מכאבי גב, חלל שלא מנוצל כהלכה, מרחב הליכה צפוף ועוד.

כיצד מתחילים לעצב את חדר הקוסמטיקה?

בין אם החלטת להקים את חדר הקוסמטיקה בבית שלך או בקליניקה, עקבי אחרי הטיפים שלנו כדי שתוכלי לעצב את חלל העבודה שלך בצורה נוחה ומסודרת:

1.גופי תאורה: אנחנו ממליצות לרכוש גופי תאורה נוחים שלא יסנוורו אותך או את המטופלים שלך. נסי לבחור בגוף תאורה שניתן לעמעם אותו במידת הצורך.

2.מזגן: שימי לב שהטמפרטורה בחלל העבודה נוחה לך ולמטופלים שלך. אנחנו ממליצים להתקין מזגן איכותי שיוכל לאוורר ולקרר את החדר.

3.שולחן עבודה נוח: שולחן עבודה הוא אחד הכלים החשובים ביותר בחדר הקוסמטיקה שלך. אנחנו ממליצות לבחור בשולחן איכותי עם הרבה מגירות אחסון.

4.כיסא מתכוונן: בחרי בכיסא נוח שתוכלי לשבת ולעבוד בעזרתו למשך שעות ארוכות. ההמלצה שלנו? כיסא טיפולים לקוסמטיקאיות.

5.אל תשכחי להוסיף קישוטים: בשלב זה את יכולה להכניס את הטאץ האישי שלך ולקשט את החדר עם עציצים, פרחים, אביזרים וכל פריט אחר שיכול להתאים לחדר הקוסמטיקה שלך.

קישוטים קטנים אלו יכניסו לחדר אווירה ביתית, חמה ועוטפת כלפייך וכלפי הלקוחות שלך.

ציוד מאסט לחדר קוסמטיקאית מקצועית

ישנם מספר פריטים שפשוט אי אפשר לוותר עליהם, בלעדיהם חדר הקוסמטיקה לא יכול לתפקד ולשרת לקוחות.

אחד הפריטים החשובים ביותר בחדר קוסמטיקה הוא מיטת טיפולים מקצועית. כמו כן במידה ואת מציעה שירותי לק ג'ל אנחנו ממליצות לרכוש סטנד לקים מקצועי.

במידה ויש לך ציוד רב, חדר הקוסמטיקה שלך עלול להיראות עמוס ולכן אנחנו ממליצים לרכוש עגלת טיפולים בעלת 2 מדפים שבעזרתה תוכלי לסדר את הציוד שלך בצורה אסתטית וממוקדת.

סיכום

עיצוב חדר קוסמטיקה הוא תהליך מתמשך שיכול לקחת זמן מסוים אך במידה והחדר מעוצב בצורה נכונה הוא יוכל להיות אידיאלי לעבודתך בתור קוסמטיקאית.

חדר קוסמטיקאית מעוצב ונוח מציע חווית עבודה נעימה בשבילך וחוויה נעימה וחמה למגוון הלקוחות שלך. רשת קריסטינה מרכז שיווק הינה יבואנית ומשווקת מעטפת מלאה לקוסמטיקאיות משנת 2017 ואנחנו גאים להיות רשת השיווק המובילה בישראל.

חברת קריסטינה כאן בשבילכם לקוסמטיקאיות מתחילות ומתקדמות ומספקת את כל הריהוט הנדרש וכן מוצרי קוסמטיקה ממיטב המותגים המובילים בארץ ובעולם.

כמו כן אנחנו מציעים ייעוץ אישי וחם להקמת חדר מקצועי לקוסמטיקאית ואת יכולה ליצור איתנו קשר לשיחת ייעוץ ללא עלות דרך המספר 052-7206888 - שי.