שבעה עקרונות פשוטים לבניית פלייר מנצח

את נכנסת הביתה אחרי יום עבודה עמוס לעייפה. לפני שאת נכנסת הביתה, היד מושטת לתיבת הדואר להוציא את כל הכבודה שקיבלת מהדוור. בעיניים עייפות את עוברת על מה שהגיע. חשבונות, העיתון מהבוקר שלא הספקת לקרוא והר של פליירים צבעוניים. ברפרוף את עוברת על כל הדפים הצבעוניים ומשם את לוקחת אחד, במקרה הטוב. מה קרה לכל היתר? נכון! הם נכנסו ישירות לפח שהספיק להתמלא מהדיירים, שהגיעו לפנייך הביתה וזרקו את כל הדואר המיותר שלהם.

התמונה ודאי מוכרת לך. אני שומעת מלא מעט קוסמטיקאיות שהן לא מאמינות בפליירים. כשאני בודקת מדוע התשובה שאני מקבלת היא אחת. הפליירים שהן הפיצו, לא הביאו להן אפילו פניה אחת, שתממן את עלות ההפקה והדיוור של מה שהן הפיצו. לעומתן ישנם מכונים המדוורים בקביעות לכל סביבתן ומקבלים פניות מלקוחות חדשים.

כדי לקבל תוצאות טובות מהפליירים העתידיים שתפיקי, ערכתי עבורך שבעה עקרונות פשוטים, שיעזרו לך להגדיל את כמות הפונים אלייך ואיתם את הרווחים במכון.

מהם העקרונות לבניית פלייר מנצח?

1. מסר אחד ברור. חשבי מה המטרה שלך מהפלייר? האם מטרתו לעדכן על קליניקה חדשה שנפתחה? האם מטרתו לעדכן על מוצרים חדשים שהתחלת לעבוד איתם? אולי את הולכת להודיע שהורדת או העלאת מחירים?

2. כותרת אטרקטיבית מושכת. כאן עלייך לפנות לרגש העמוק של מי שיקבל את הפלייר. את יכולה לעשות זאת באמצעות ציווי "מהיום כולם מגנים על עורם מפני סרטן העור ומורחים מקדם הגנה"! את יכולה לשאול שאלה שמעוררת להמשך הקריאה, "אם בריאות עורך חשובה לך כדאי שתמשיכי לקרוא" או אולי לשאול שאלה המעוררת עניין " אצלנו מחזירים את הזמן אחורה. האם גם את רוצה להראות צעירה ב 10 שנים"?

3. הטקסט עצמו חייב להיות קצר, ממוקד וענייני בתועלות של הלקוח. מה יצא ללקוח הפוטנציאלי מכך שהוא יגיע אלייך לקליניקה? מה יצא לו מכך שהוא ירכוש מהמוצרים שלך?

4. עיצוב נקי, ברור ולא עמוס. הדברים החשובים מודגשים. המסר שלך שמדבר על מטרת הפלייר, חייב לקרוץ לעין.

5. תמונה תופיע משמאל למלל ולא תגזול יותר משליש מגודלו של העלון.

6. הנעה ברורה לפעולה. "צלצלו כבר עכשיו לקבלת הטיפול החדשני שיוריד 10 שנים מגילכם".

7. פרטים ליצירת קשר חייבים להופיע בצורה ברורה וקריאה בתחתית הדף. מימין לפרטים הוסיפי את הלוגו שלך. במידה ויש לך אתר אינטרנט דאגי לציין את כתובתו. אנשים מחפשים היום עוד מידע ברשת וחשוב שכתובת האתר שלך תהיה נגישה בעלון. כמו כן, אם יש לך קבוצה או דף אוהדים בפייסבוק דאגי לציין את שמם, על מנת שלקוחות חדשים יצטרפו לרשימת הדיוור שלך ברשת.

קחי את הפליירים שהכנת בעבר ותלמדי מהם. היו כאלה שהביאו לך פניות ואחרים שלא. עברי על שבעת העקרונות ובדקי האם פעלת לפי הכללים הבסיסיים המנחים הללו. במידה ולא, זה הזמן לתקן ולפעול. חשוב לוודא עם כל לקוח חדש שמגיע מהיכן הוא הגיע אליך. אם הוא הגיע בעקבות פלייר או בכל דרך אחרת, דאגי לתעד זאת אצלך. יתכן ויהיו לך פליירים מנצחים שאחרי ליטוש קל, יביאו לך אף לקוחות נוספים ורבים וכדאי יהיה למחזר את הפצת הפליירים הללו גם בעתיד עם שינויים בהתאם לעקרונות שצוינו.

חזרה לרשימת המאמרים לחץ כאן